God Natt :D

2008-11-25, 22:06:22 / Kategori: Allmänt
Ska försöka mig på att träna på gymet imorn.. Hoppar över cyklingen efter,det ända som stoppar mig är feber.. Träningen på gymet är så viktigt för mig om ja ska kunna börja jobba igen.. Bara jag inte har feber då det är farligt och träna lr om jag mår ännu sämre..
Det märks imorn :D  Så då blire nog och åka med älskling när han åker till skolan,vid  7.45 :D

Så tänkte borsta gaddarna nu och hoppa i sängen och läsa lite i min Cosmo :D

Sen soooova :D

God natt läsare :D




Puss o Kram


Niklas,du betyder allt ♥♥♥

Marlene

Hej vännen! Hoppas du mår bra o blir frisk snart:) Har en ny blogg nu, på samma som du! Jenniemarlene.blogg.se Ha det bra, vi hörs! Kramar o sussa sött***



2008-11-25, 23:49:39 URL: http://jenniemarlene.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?