God Natt :D

2008-11-10, 23:31:45 / Kategori: Allmänt
Ytterligare en dag har gått, nu ska jag och älskling bädda ner oss och se antingen Terror på Elm street(som jag somnade till sist) lr Taken  :D

Imorn ska jag upp tidigt och äta en rejäl frukost sen iväg och träna på KMTI (gym), får se om frukosten blir före eller efter :D

Ska även ringa doktorn där.. Blir nog tyvärr inget börja jobba halvtid nästa vecka utan blir nog några veckors mer sjukskrivning.. Vi får se vad doktorn säger :)

Nej ni,nu blire sängen :)

Sov gott alla :D

Puss och Kram


Niklas ♥

SARA SOLVIK :)

Vad är din största fobi?!

Berätta gärna i min blogg!:)



2008-11-11, 05:57:02 URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Ida-Marie

Usch jag har haft problem med nacken och så jag med. Har haft det i många år, men inte fått nån hjälp förrän för några månader sedan. Visade sig att jag hade väldigt sned rygg... kotor som sitter fel. Hoppas ditt går över iallafall!

KRAM



2008-11-11, 15:49:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?