Fullt upp :D

2008-11-28, 08:31:17 / Kategori: Allmänt
Japp,igår var det fullt upp :)
Började dagen med att städa kl 13 (vaknade strax därinnan :p).. Städade verkligen allt,varenda skåpslucka putsade jag på :) Hade även tvättstuga kl 14.. Så varvade med och springa dit och slänga i maskiner och hänga tvätt samt städa :)
Putsade även varenda vägg i badrummet, gjorde rent allt där, torkade av element,gjorde rent spis och ugn och fläkten :)dammade hela lägenheten, dammsög och skurade..
Var färdig med tvättstugan 18.30 och med städandet kl 21.30 :)

Då plockade vi ner "stora julpyntskartongen" :)

Plockade fram mina julgardiner och strök dom :)

Hängde upp gardiner överallt, plockade fram porslin tomtar,julgran,julstjärna,lamp-jultomte,ljusstakar och ljuslyktor :D
Så nu är det så juligt det bara kan bli :) Sååå fint :)
Var färdig med allt kl 00.00 :D
Haha.. Men det var det värt så fint nu :)

Fick även en julstjärna (blomma av farmor), dom är så fiiina :D

Men är väldigt täppt i näsan och har halsvärk..Så det tänkte jag inte på igår när jag städade och det var full rulle hela tiden.. hann inte känna efter hur jag mådde.. Men det känner jag idag, huvudet spränger oxå.. Kunde knappt sova heller eftersom jag är så täpt,får ingen luft ju :( Får se hur det blir med match imorn..
Så kanske somnar om snart.. Ögonlocken börjar bli tunga :)

Nej nu blire en tallrik gröt :) Mums :)

Hörs sen :)

Puss o Kram

Marlene

Hej! Oj- då var vår dag igår rätt lika.. Sov ju också till halv ett o städade som en tok sen. Men inte till kl 00!! Gött.. Vill hälsa p ådig o se hur du har det. Var Evigheter sen... Ses imorrn hoppas jag på:) Pusselipuss<3



2008-11-28, 15:36:09 URL: http://jenniemarlene.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?