Förlåt!!

2008-11-17, 23:06:53 / Kategori: Allmänt
Detta inlägg är tillägnat den söta anonyma som frågat en hårfråga :)
Jag har absolut inte glömt bort är så seg bara och haft så mycket att göra :)
Ska försöka hinna med det imorn, lägger även upp bilder på verktyg och produkter du kan använda samt steg för steg bilder :) Hinner jag inte imorn så kommer det att komma upp innan helgen iaf :D
Hoppas det är okej :) Förlåt än en gång :)
Tack för att du läser och frågar iaf :D Ska ta mig i kragen och fixa detta för din skull :D




Nu blire The Hills sen bingen med baby :D

Haft en mysig kväll med min söta vän Nettan, blev Tacopaj och film :D

 
Söta Nettan :D

God natt, vi hörs imorn :)

Förresten,tränade gym imorse kl 8.00, duktigt va ;)? Värmde upp med cykel 10 min sen kärde jag mitt styrketränings schema och sen 50 min på cykel ;) Skönt :)


Puss o Kram

Anonym

ingen brådska, tänkte bara slänga in en liten påminellse. ta den tid du behöver på dig :) vill bara helst att den dyker in innan jul, funderar på att önska mig en sådan o vill veta mer om den o tips på hur man använder den på bästa sätt :D



ta den tid du behöver, ingen stress!! kram*



2008-11-18, 14:12:44

Svar till Anonym:

Ska försöka få det fixat innan helgen :)

Kramis!!



2008-11-18, 17:57:11

Nettan

Oj da, här fanns tydligen jag:P Det var kul att det blidde av! Bara du säger till när du har lust att umgås, jag har ju alltid tid:)KRAM



2008-11-19, 22:13:49 URL: http://nws.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?