En liten ängel :D

2008-11-10, 16:47:44 / Kategori: Allmänt
Detta inlägg är ägnat bara till en person,min älskade underbara vän Kristin :D


Gumman.. Du ska veta vad mycke du betyder för mig.. Gör ALLT för dig,menar verkligen allt !!
Du är världens goaste,galnaste,sötaste,finaste,vackraste och underbaraste människa :)

Skulle inte klara mig utan dig! Du har en så stor plats i mitt hjärta..som du alltid kommer ha kvar.. skulle du försvinna från mig så skulle du även rycka loss en stor bit av mitt hjärta... Och det skulle göra ont,så fruktansvärt ont..

Älskar dig så mycke gumman,man kan säga allt till dig.. och det stannar där :)

Uppskattar din vänskap till tusen, älskar dig för alltid, tack för att du världens underbaraste vän:)
Du får mig alltid på bra humör och det går inte att beskriva med ord vad mycke du betyder för mig och hur mycke jag älskar dig, för så fina och vackra ord finns inte!!


Puss och kram min alldeles egna lilla ängel, du är en sån vän folk skulle göra vad som helst för att få ha..
Tack för att du finns lilla fina vackra underbara gumman min :)



Älskar dig så det gör ont !!



Vi <3


Min Kristin <3


Li

Fina bilder:)!



Ha en bra kväll!



Kram



2008-11-11, 19:56:01 URL: http://www.sweetieli.devote.se

Karin.

Vad söta ni är<3

Kicki ska vara glad över att hon har en sån fin vän! (:



2008-11-14, 21:51:03 URL: http://karinviolanilsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?