Dubbelmoral..

2008-11-09, 17:43:12 / Kategori: Allmänt
Är så irriterad måste skriva av mig om detta.. går inte och ta upp saker med vissa pesoner då de bara tror man är arg när man bara vill diskutera :)

Men det värsta jag vet är om man tycker en sak själv och får höra från en annan person att det är dumt av mig och tycka så..att jag inte ska bry mig om det..sen helt plötsligt,tycker den personen likadant som jag gjorde och fick höra att jag inte skulle tycka..
Fick en jävla massa skit över mina åsikter då.. Men sen helt plötsligt är det helt oki för den personen att tycka så.. När jag vet vad personen tyckt från början.. aja..
Orka.. Men det är faktiskt dubbelmoral, det jag menar är att man ska tänka sig för innan man yttrar sig, när man helt plötsligt ändrar sig...


Aja :)


Nej duschen vare ha det bra så länge :D


Svaret på hårfrågan kanske kommer imorn istället.. SEG jag vet men vill hinna ta lite kort och lägga upp så ja kan beskriva och visa mer hur jag menar :D


Puss o Kram

Anonym

väntar spänt på svaret :) stressa inte, ingen brådska! :)



2008-11-09, 18:11:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?