Derby imorn :D

2008-11-15, 21:10:46 / Kategori: Allmänt

Ja imorn möter vi Filipstad/Lesjöfors borta.. Då j*vlar :D

Kom igen nu tjejer, imorn krossar vi dom ;) hihi

Är så laddad :D  Har inte tid och sitta här längre.. Har redan börjat ladda ;) vill vila upp mig så mycke som möjligt inför matchen..  Denna match är en sån vi bara ska vinna :D Ni som håller på med sport vet vad derby matcher innebär,den känslan man har och hur laddad man brukar vara :D


Mina söta innebandy-polare ;) Är vi som äger sk*ten ur stan imorn,bara så ni vet :D


Saknar min älskling... Jobbigt och sova utan honom..Men imorn får han akta sig för då ska ja pussa ihjäl honom;) (nästan iaf) hihi ♥


Vill även tacka Christel för trevligt sällskap på Bingon, hade skit kul:)
Hon är ju bäst på att vara tyst när det gäller hihi, (vi skulle ttömma kylen på dricka och hon slog i hyllan o det bara dundra), för er som inte vet är det knäpptyst under själva bingospelen :) haha så det hördes rätt väl ;)
Dom var så söta alla pensionärer :D

Nej nu ska jag fortsätta mys-kvällen framför tv:n med mamma :D


Grattis världens bästa mamma och pappa till 27-årsdagen tillsammans ni firade igår ♥


Nej ladda vidare :D..Imorn, då J*VLAR :d


Puss o Kram


Älskar dig Niklas,mest i hela universum ;) ♥


Sandra

Ja visst är hon go lillasyster, nästan som mig ;) Ja, jag börjar bli laddad. Vill VERKLIGEN vinna över dom!!!! Vi ska kämpa gärnet!!!!! Minst två mål i möra för dig ska det bli! Hör du det?! :D

BAMSEKRAM



2008-11-15, 22:40:24

Muffe

tack själv gumman, tur att du var med annars hade dom där timmarna varit olidliga. hm, ja nån var ju tvungen att väcka pansionerarna lite, jag såg faktist att en tant höll på att somna. det var bara därför jag dundrade till lite:) Tråkigt men förlust idag:( men men nya tag nästa fredag ha det bra/ kram



2008-11-16, 18:46:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?