A Night with the girls ;D

2008-11-19, 18:10:55 / Kategori: Allmänt
Det var det i Fredags :D Med mina sötnosar  Kicki och Marlene :) Vi var hemma hos Kicki och snacka en massa :D
Drack nån drink, var en lugn kväll,ingen som drack mycke överhuvudtaget,nån cider och nån drink bara :D

Sen gick vi ut och dansade på Ankan :D

Tack för en super-mysig-bara-vi-tjejer-kväll mina sötnosar :D

Some Pics kanske :)?Sägs om det?



Me kvällen till ära :D




Gott och sippra på en drink :D   Kicki och jag :D



Poseee ;) Kicki och Jag igen :D



Man måste ju få vara sig själv för en stund ;d  (Kicki och Jag goes mongolido) :D



Jag och Kicki :D SMileee ;d


Triss i SÖTNOSAR ;d


Vad ska ni göra ikväll :D?

Och har ni några roliga planer inför helgen?:)
Tell me, wanna know ;D


Puss o Kram


Älskar dig Niklas, nu blire soffan med han :D

Marlene

måste vi göra snart igen! Är sånna kvällar när man bara släpper allt o LEVER o har det bra som gör att den ibland tunga vardagen blir värd att leva:) Lov U girls<3



2008-11-19, 21:43:11



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?