Grill o kubb med Älskling o hans familj :D

2008-05-31, 23:34:00 / Kategori: Allmänt
Japp,ikväll har vi grillat o myst hemma hos Niklas föräldrar :) var supergott grillat :) mm,med klyftpotatis till ;)
Sen lirade vi lite kubb, vi fick stor pisk 5-6 gånger tror jag, haha ;)
Leffe o Bettan äger på kubb,de är grymma ;)
Ja o niklas fick psykbryt , haha ;)

O imorn ska vi ut till ett ställe som heter Jäverön :) Där de har en sommarstuga,
de har inte varit där på några år så där blir det nog o jobba lite ;)
O bada o sola hoppas ja hinns med ;)

Färjan dit går kl. 11 så vi drar hemmifrån mig vid tio;) O färjan hem går vid kl.17
Ingen sovmorgon imorn heller alltså ;( men men .. bara fyra veckor kvar o jobba sen semester ;)

Nej nu ska ja mysa ner mig i sängen hos min gulleplutt,han ligger där o ser så otroligt sällskapssjuk ut ;) Sweetnosen min ;)





Ni får ha dä så bra alla,o sov så gott :) natti natt :)

O kom igen,börja kommentera lite nu så dä händer nåt här, :D
lovar att ja ska bli bättre på o skriva men idag har jag ju varit super duktig ju ;)
hihi :)
 Imorn kommer ja bland annat o skriva om dagen på Jäverön o om kursen vi var på idag med jobbet,handlade om Näringslära,vad man ska äta för o få bra o välvårdat hår tex o vad kroppen behöver få i sig varje dag,vitaminer o fetter o proteiner osv :) Bla. så finns det en olja man kan äta dagligen som kan hjälpa dig o minska i vikt,den kan användes både invärtes o utvärtes,jätte bra är den även o använda som bodylotion på hela kroppen o efter sol o bad :) Kan både ätas o brukas på huden :)
 SÅ missa inte bloggen imorn :) kommer skriva mycke om kursen o sen får ni jätte gärna ställa frågor o så ska ja svara på dom så gott ja kan :)

Hörs imorn :)

Puss

/Sandraz ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?