Gesällen :D

2008-05-25, 08:50:16 / Kategori: Allmänt
Japp då va den gjord :) Klarade inte allt men nästan :) är grymt nöjd iaf,känns som ja klarat allt fast ja inte gjorde dä :)
Men har bara tre modeller ja måste göra om så dä går lätt :) O dä va åtta från början..
Så i november gör ja bara om dom modellerna :)
Var så grymt trött igår efter dagen :) kl 20 var ja klar :)
 Sen senare efter att jag ringt,typ till halva sverige :) o berättat hur dä gick så åkte
ja o älskling ner på stan o käkade mat :) på gamla systrar :)
Åt en jättegod plank stek :) haha,har ju laktos allergi så kocken var jätte gullig o gjorde ett alldeles eget mos åt mig utan mjölk:) sweet :) o så blev det en päron cider oxå,som ja tyckte ja va värd ;)
Älskling hade smaskat i sig en pizza några timmar innan så var inge hungrig, så han tog en banana split istället :)
Ville ja oxå,tänkte strunta i att det var mjölk i,men hur schyst är dä?
Först be honom krångla o göra speciall mos utan mjölk o sen bara : "Jag tar en banana split oxå" haha :)

Nej  nu har ja inte tid o sitta här längre (som vanligt :D)
Ska på kussens konfirmation snart så måste duscha o trippel tånga håret,tar 
sin lilla tid :)

Kommer lägga upp bilder senare på lite av dom frisyrerna jag gjorde på gesällen 
:) o kanske nån bild från konfirmationen :)

Hörs sen :) ha en toppen dag alla,ser ut o va kanon väder ute, vad ja kan se genom fönstret iaf :)

Puss

/Sandraz ♥
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?