Söndags mys :D

2008-06-22, 15:42:04 / Kategori: Allmänt
Hej hej ! Får ursäkta den sena uppdateringen :) men har haft fullt upp :)

Ja idag blir det då bara en seg söndag med mys o film o en varm älskling tätt intill sig ;) O så klart mjukis byxor o hela kittet,äkta söndags style det ;D Är hemma hos niklas föräldrar.. Leif (niklas pappa) ska snart fixa käk och efter vi käkat blire nermysning i soffan framför Arn som vi hyrde igår :)  VI började kolla på den igår, o ni som känner mig vet ju att jag brukar somna efter ett tag :) haha igår gick det 20 min innan jag sov som en stock:) stackars niklas,det var bara för han och stänga av filmen och se klart på den idag med mig :) Men supersött av han att han väntar så vi kan se den tillsammans iaf :)

Vi var ute o trixade lite med fortbollen förut,gick faktiskt bra för mig :) fram tills att ja ja trampade snett med foten,shiiit va ONT det gjorde ;( grinade lite.. men som så många gånger förr var det ingen fara efteråt,så stukade den aldrig iaf :) tur det,hade niklas mammas skor på mig och dom var lite stora i hälen därför det gick som det gick :(
jaja :)

Sen har det ju varit midsommar,och en hel massa regn,någon som är förvånad ;)?
Men det var mysigt iaf :) Vi skulle egentligen hängt på Kicki o simon o kickis familj till en sommar stuga i Lesjöfors och tälat,men det blev inget :( men med tanke på regnet är ja glad att vi istället hamnade i Nykroppa hos mamma och pappa :) vi käkade massa midsommar mat,drack nubbe,grillade,lirade poängpoker,drack cider öl och vin,käkade jordgubbar :) mums :)
jag baara älskar färskpotatis kokad med dill med gräddfil blandad gräslök  :) mums ;D

Sen så kollade vi på fotbollen,sjuk match alltså, men kan ju hålla med om att turkiets 1-1 mål va snyggt :)
jaja, o igår åkte Holland ut,kan bli rätt intressant, ska bli kul o se vilka som går till finalen :)

Kommer lägga upp lite bilder från midsommar senare i veckan just nu har jag inte min egen dator så har inga bilder o lägga upp :D

Kommer även lite bilder från Bettans (niklas mammas) fördelsedag :D



 

Och på tisdag fyller man år,22 bast :D nice, då blire mys med älskling o så kommer mamma o pappa o hälsar på :)


Så fest blire på lördag :D Läängtar så :)

Är sista veckan jag jobbar oxå sen är det fyra veckors semester,varav två på västkusten  :D


Nu blire mys o ikväll ska vi även se Försoningen som vi oxå hyrde igår,ja tycker den verkar super bra,återkommer med en kort resscention om den :)

Ha en mysig dag/kväll sötnosar :)


ÄLSKAR DI

 Pusss
/Sandraz ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?