Söndag :D

2008-06-15, 11:15:43 / Kategori: Allmänt

Nej det gick inte alls som jag hade tänkt mig på matchen igår :( så himlans onödigt o tappa där i slutet :(
Tyckte att den skulle,(det var petter hansson va?), ja tyckte iaf att han skulle rensat undan den där..men men thats life :(
Hoppas de tar ryssarna iaf :)
Den enda som stämde med inlägget var ju att Zlatan skulle vara bra :D

Hade en jätte trevlig kväll igår iaf :) Marlene bjöd på supergod pastasallad,den var verkligen super duper god :) sen dracks den en hel del o sen bar det av till nöjes :) tack marlene för en super rolig fest :D du är bäst :)
O tack alla som var där :)

Idag blir det inte mycke,ta det lugnt,sen när alkoholen gått ur blodet blir det o hämta bilen som vi har kvar hos marlene ;) niklas tränade ju innan festen igår,skulle tagit bussen tjugo över fem till marlene men missade den :) sen ringde det en  söt liten Kickistin som sa att hon oxå missat bussen :) så vi slänge oss i bilen o hämtade upp Kicki o drog till festen :)

O när vi har hämtat bilen blir det hem till älsklingens föräldrar och fira hans mamma på födelsedagen :)
 GRATTIS Bettan :D


Min älskling  är det BÄSTA och UNDERBARASTE som finns, ÄLSKAR honom överallt annat :)
Pusssar i tusen min prins :)*                       ♥♥♥
 


PS. hann inte pga att vi var så sena igår att lägga in en bild på min outfit,hann inte ens ta kortet :D haha. Men marlene fotade en massa på festen så snor några av henne :D så de komnmer väl upp inom några dagar :D


Over and out :)

Hörs senare sötnosar :)


Puss
/Sandraz ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?