Sjuk :(

2008-06-09, 15:39:13 / Kategori: Allmänt

Hostig, ont i halsen :( fyy,det började i torsdags med ont i halsen 38 grader feber o så :(
Lunkade iväg till jobbet, käkade lite ipren, stod ut under dagen iaf..men var jobbigt, var inte så mycke kunder iaf så var skönt :)
Sen i helgen har ja vart halvdålig,kände mig nog bättre än vad ja var,idag är ja jätte slö o huvudet dunkar :( så är hemma idag men imorn ska ja jobba tror jag iaf ..
Idag har ja hällt i mig en te kopp,har köpte lös-te med smak av "Rabarber o grädde", super gott :D o sen lite socker, mjölk o massa honing i det :) lenar upp halsen som tusan,hoppas mina hostattacker slutar snart :(

O sen har jag ju lovat o skriva lite om Näringslära kursen ja var på men det  får bli en annan dag när ja  är piggare :)
Så idag har ja bara slappat i sängen.. sen kom älskling hem på sin lunch, så käkade vi pyttipanna med rödbetor :) gott..
Sen bums ner i sängen igen :(

Men snart kommer han hem min underbara älskling, finns inge skönare än o mysa ned sig breve sin underbara älskling när man är sjuk,få en massa kärlek o uppvaktning :)  Min pojkvän är förresten världens tok-underbaraste kille,det kan omöjligt finnas nån bättre än han :) Så jag har kommit fram till att han är en ängel som bara är hitlånad till mig, hoppas han får stanna bra länge bara, min alldeles egna älskling, o dä bästa är..han är bara min,BARA MIN :)
Tänk att ja fick dig min prins :) ♥Älskar dig mest av allt,gör allt för dig!♥   "  Hoppar du så hoppar jag <3  "

Puss
/Sandraz ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?