Semester :)

2008-06-30, 11:03:13 / Kategori: Allmänt
Hej hej :) Japp nu har man semester,första dagen idag o 4 veckor framåt :9 Underbart, inte världens bästa väder idag men skulle komma högtrycksvärme på torsdag ;)
Skönt o bara slappa o inte behöva gå upp till jobbet :D

Idag har ja bara hunnit äta lite frukost :D o sen bänkade jag mig här framför datorn o kollade lite bloggar o sådär som jag brukar följa :)

Så här såg min frulle ut imorse :D
 



Ska börja träna oxå nu under semestern är fan på tiden så man är vältränad tills innebandy säsongen startar :) verkar inte bli nån barmarksa träning med laget så får köra den sj :)
Men ska iväg till gymmet med kicki gumman sen,så blir o såringa på löpbandet där :) o imorn bitti tar jag en runda ute :) ska bli skönt,blir även o träna rygg,mage,ben o axlar o armar i gymet :) några gånger i veckan, sprina ska jag göra varje dag :) o sitt-ups o armhävningar o utfall :) känns skönt o börja igen :) lite lättare när innebandyn börjar o slippa den där träningsvrken då ;) hehe.

Idag då? Jo ska leka med kicki :) om hon vaknar nångång ;) hihi Vet inte vad vi ska göra sola kanske om solen håller sig någorlunda framme o det inte blåser för mycket :) annars blir det kanske o glo på film lr nåt lr ner på stan o strosa :D

Sen vid fem kommer ju min älksling hem från jobbet :) min baby det ;)
He´s wonderful ;) ♥

Sen så fyllde min lillebror Daniel 21 år igår :) GRATTIS gubben :D Han bor ju i Helsingborg så kunde inte hänga med dit,men mamma o pappa var där :) Daniel hade sett en tröja på MQ han ville ha,men den fanns tyvärr inte i Karlstad. Men jag sa att han fick köpa den i Helsingborg så betalar jag :) Så min present till han blev en mörkgrå halvlång kofta :) med svarta knappar :)



Hade ju fets i Lördags oxå .) Hade tok kul :) blev massa öl spel o dricka var super kul faktiskt :) vi var 7 st tror inte så många men fan så kul det var :) Tack mina Älkslingar som kom :) Ni är underbara :) fick lite presenter oxå :) Av kicki 200:- på Carlings (presentkort) o en söt handduk :) tack hun ;) Du är underbar :)
O av marlene två underlägg o en kak burk typ :) tack tack :) sen ska ja tydligen få en present på posten oxå av sandra o cissi ;) hihi såå längtar o väntar på den ;)
Det blev utgång oxå o vi drog till nöjes :) Var jättekul, träffade hur mycke folk från Kroppa som helst var superkul o se alla :D
 
 O igår var jag o Älskling o fiskade ltie :) Myyys :)


Det var allt för nu måste fixa i ordning mig nu o springa bort o boka gymtid :D
Slänger upp lite bilder senare från festen o fiskinga ;)

Ha en bra dag det ska jag :)

Älskar dig Niklas  ♥♥♥


Pusseli Puss
/Sandraz  ♥





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?