Kurering :(

2008-06-10, 09:50:39 / Kategori: Allmänt

Är hemma idag oxå :( har knappt sovit nåt inatt har hostat hela natten :(
O inte är dä bättre idag,var tvungen o sätta mig upp här ett tag, har gjort iordning en tekopp med honung
i.. Hoppas det hjälper.. Ska snart mysa ner mig i sängen igen..sj :(
Men älskling har lunch kl 11.. Då kommer han hem o tar hand om mig :)
Hoppas ja kan jobba imorn,VILL !!
Sen vill ja oxå hämta mina saker från Hairmail som vi beställde på salongen o som kom i torsdags :)


Det här beställde jag: Serien, LORE´AL ABSOLUT REPAIR.


Kanon bra :)                                                                                                              
Schampoo 1500 ml                                   
(räcker 1 år,iaf för mig)                                
                                                                                                                         
Som en dröm för håret :D
Inpackning 500ml,
(tror det var den strlk)

Denna balsamen är nästan som en inpackning :D
Balsam 750ml,
Min flaska ser ut som schampoo flaskan
i formen fast mindre :D


För dessa skönheter betalade jag endast: 567:- Kanonpris för o räcka i 1 år ungefär :D
Dessutom är det det bästa schampoot,balsamet o inpackningen EVER, så testa ni :) Bygger upp håret kanonbra, är perfekt för slitna,blonderade,porösa färgade hår som verkligen behöver en uppbyggnad :)
Hela serien är som en dröm för  ditt hår :D




 Sedan så beställde ja öven lite blekningspulver o väteperoxid :D
Blondi Bleach heter dä :)

Bra o ha :)  

Sen så har vi en kille som kommer med en "Frisör Buss"  o åker runt till alla salonger,av han köpte ja världens sötaste sak, lätt den bästa plattången ja ägt iaf :) 


SUPER BRA :D Min nya Älskling :)
Min nya ÄLSKLING :D



  

Min blogg kommer o handla lite om träning o så oxå,ska skriva ner ett träningsschema o så 
så man är redo när innebandy sösongen drar igång igen, mitt mål är o gå upp en Div till i år :)
Skulle va grymt, vi ägde hela förra säsongen så :)

O lite Hår tips o så :)

Är det nåt ni undrar är dä bara o fråga :)

Tycker ni kan börja o kommentera lite mer oxå :) 

Nu blire sängen o en film :) Kanske Svensson Svensson, haha Gustaf är KUNG :)

Ha en bra dag alla så hörs vi säkert ikväll :)


Puss
/Sandraz ♥
                                                                                      



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?