Födelsedag igår :D (22 bast nu) :D

2008-06-25, 19:59:21 / Kategori: Allmänt
 Hej hej ! Ja igår fyllde man år,man blev 22 :) var en jäktig dag hihi :) så hann inte skriva nåt då :)
 Hur var då min dag? Jo jag började dagen med o gå till jobbet o jobba :) haha kul va? Var rätt oki ändå,var jätte mycke o göra på förmiddagen så den bara sprang iväg,hade sen lunch o då blev eftermiddagen oxå kortare :)
Ja bjöd tjejerna på jobbet på rabarber paj med vanilj sås :) nam nam,den blev riktigt god :) sj fick ja ta laktos fri glass til :D  O så fick jag en krukväxt av dom på jobbet med två stora rosa blommor :) I love pink,and they know it :)

Sen när man kom hem fick man vänta 3 min utanförr dörren :) älsklingen fixade middag med levande ljus åt mig :) så j*vla sööööt ;P det blev strimlad skinkstek med sås o ris med paprika i :) mums :D sen hade han beställt en laktos fri tårta åt mig,Drottning, hette den,med hallon o blåbär o gel´e på :) GOOOD som utav  bara tusan vill jag lova :)
  Hans fördelsedags present var  amazing :D  Fick ett par sjukt fina örhängen i äkta guld med en liten diamant i :) sååå SWEET  ;)             Älskar den grabben såå TOOK  mycke :D   ♥♥♥


Sen senare på kvällen kom mamsen o papsen o gratta mig :) Jag o Niklas bjöd på tårta o sen kom även farmor o farfar in på lite tårta o kaffe :) var mys :)

Hade en toppen dag tack mina Älsklingar som var med o förgyllde den :)

Här kommer some pics form the big day 24/6-2008 ;D





Jag o tårtan :)



Vi igen, hungrig :)



Ja med älsklingens present :)



Jag öppnar paket :D   (from behind)...





Fick pajformer,durkslag,sockerkaks former, vatten kokare från OBH :)
:Av mamma o pappa :D   Stora vita pajformen av farmor o farfar :)



Fick överkastet+två kudfoddral i samma färg o tyg,lakan set,handduk,
o sport bh :D  
Av: Handduk av farmor o farfar o resten av mami o papi :D



Detta söta kort o 1000 kr till kläder o skor :D  
Av:Mami o papi :D



Åh mina nya darlings,fick dom av min älskling:) visst är dom underbara :D?♥





O dessa söta hjärtan från Blomdahls fick jag av mor o far,älskar er :)



Tavla ikea :)
Av mamma o pappa :)



Tavla ikea :)
Av: mamma o pappa.




2 grogg glas o två snaps glas iitala,skeet snygga :)
Av:Mamma o Pappa.



Tårtan som ja fick av min gos pojk :)



Nej nu blire o fixa tacos/nachos tills älskling kommer hem :)

Sköt om er sötnosar :)

Pusseipuss ;D

/Sandraz ♥                           ♥  ÄLSKAR MIN NIKLAS

P U S S Y D O L L

Hm jadu, säg det. Tror det är Maybelline. :)



2008-06-26, 21:57:29 URL: http://pussydoll.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?